Druga edycja konkursu organizowanego przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych dla beneficjentów na najciekawsze materiały promocyjne rozstrzygnięta. Łódzka Kolej Aglomeracyjna zajęła pierwsze miejsce w kategorii materiały drukowane.
Zwycięska broszura Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej miała swój debiut na prestiżowych targach Trako w Gdańsku we wrześniu br. Uznanie jury wzbudził nietypowy format ulotki mieszczący w formie tryptyku sylwetkę pociągu Flirt oraz interesująco rozplanowane wnętrze folderu oparte o motyw torów kolejowych. Na treść broszury składa się informacja o projekcie, wizualizacja budowanego Zaplecza Technicznego, mapa tras, rozplanowanie wnętrza pociągu z uwzględnieniem poszczególnych jego elementów, takich jak klimatyzacja, wieszaki na rowery czy specjalnie zabezpieczone miejsca na wózki.
Broszura wykonana została dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej w ramach projektu pn. „Budowa systemu Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.